Adam Szejnfeld, poseł do Parlamentu Europejskiego, członek Kapituły Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, wziął udział w posiedzeniu Kapituły rozstrzygającej o nagrodach kolejnej edycji tego najważniejszego konkursu promocyjnego w Polsce.
Bardzo mi przykro, nie mogę uchylić nawet rąbka tajemnicy, bowiem o wszystkim dowiemy się dopiero, czy też już, w dniu 3 czerwca – z uśmiecham mówi eurodeputowany z Wielkopolski odpowiadając na pytania, kto będzie laureatem w bieżącej edycji konkursu „Teraz Polska”.
Do bieżącej edycji konkursu zgłosiło się blisko 100 uczestników, z których 55 zdobyło uznanie Branżowych Komisji Ekspertów i nominacje do Godła „Teraz Polska” w kategoriach: „Najlepszy produkt”, „Najlepsza usługa”, „Przedsięwzięcie innowacyjne” oraz „Najlepsza gmina”. Oficjalnie laureatów XXIX edycji Konkursu „Teraz Polska” poznamy podczas uroczystej gali wręczenia statuetek, które odbędzie się w dni 3 czerwca 2019r. w Teatrze Wielkim w Warszawie. Już dzisiaj wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Pośród wszystkich wniosków Kolegium Ekspertów (składające się m.in. z przedstawicieli branżowych instytutów badawczych, laboratoriów, uczelni wyższych, itp.) pozytywnie zaopiniowała 55 kandydatów, w tym: 36 zgłoszenia w kategorii Najlepszy Produkt, 11 w kategorii Najlepsze Usługi, 6 dla kategorii Przedsięwzięć innowacyjnych oraz 2 w edycji Konkursu „Teraz Polska” dla gmin. Nominowani zaprezentowali się Kapitule Konkursu „Teraz Polska” podczas wystawy w Hotelu Gromada w Warszawie. Jury składające się z blisko 30 autorytetów życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego, naukowego i politycznego pod przewodnictwem prof. Dr hab. Michała Kleibera, byłego prezesa Polskiej Akademii Nauk, w drodze tajnego głosowania wybrało zwycięzców tegorocznej edycji Konkursu.
Konkurs ma coraz większą popularność oraz prestiż. Zdaniem laureatów do najważniejszych korzyści, jakie ich firmom przyniósł udział w Konkursie i używanie Godła „Teraz Polska” należą przede wszystkim: prestiż, umocnienie pozytywnego wizerunku, wzrost zaufania, lojalności i uznania klientów, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, ogólne korzyści wizerunkowe, wzrost konkurencyjności firmy i jej oferty.
Godło „Teraz Polska” na przestrzeni już niemal 30 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest najlepszą formą promocji firm. Jak wynika z badań sondażowych przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, ponad 90% badanych uważa, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych służy budowaniu prestiżu firmy i gmin oraz poprawie wizerunku przedsiębiorstwa lub produktu/usługi oraz gmin wśród ich odbiorców, kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym, a także w oczach pracowników i konkurentów.
#TerazPolska #Ptomocja #FundacjaTerazPolskab#Samorządność #Technologie #Przedsiębiorczość #Gospodarka #Rozwój #EPP #EPL #ParlamentEuropejski @PoselSzejnfeld #Warszawa #Szejnfeld #AdamSzejnfeld
Źródło: informacja własna oraz: https://terazpolska.pl/pl/a/Edycja-pelna-innowacji-Ogloszono-nominowanych-w-XXIX-edycji-Konkursu-Teraz-Polska
Fotografie: Kamil Broszko/ Teraz Polska
Marta Łasak
asystentka Posła do Parlamentu Europejskiego Adama Szejnfelda
www.szejnfeld.pl
www.kobiecastronazycia.pl
www.facebook.comPoselSzejnfeld
www.twitter.comszejnfeld
www.instagram.com