W dniu 18 listopada br. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbyło się posiedzenie Kapituły Konkursu „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. W posiedzeniu udział wziął poseł Adam Szejnfeld.
Celem posiedzenia było wyłonienie laureatów IV edycji konkursu i przyznanie nagród głównych, nagród specjalnych oraz wyróżnień najlepszym pracom zgłoszonym do tegorocznej edycji konkursu.
Członkowie Kapituły, podczas podejmowania decyzji o wyborze Laureatów, kierowali się oceną punktową oraz rekomendacjami udzielonymi poszczególnym pracom magisterskim przez Członków Komisji Ekspertów. Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali w dniu 6. grudnia br.
Konkurs „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski jest organizowany przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego, znaną również z nagradzania najlepszych polskich produktów i usług zaszczytnym tytułem „Teraz Polska”.
Do tegorocznej edycji konkursu „Teraz Polska Promocja” zgłoszono 74 prace tj. o 85% więcej niż w roku ubiegłym i niemal czterokrotnie więcej, niż w pierwszej edycji Konkursu. Ten wzrost jest niewątpliwie efektem intensywnych działań promocyjnych prowadzonych przez Organizatorów Konkursu, a także zaangażowania się w Konkurs Patronów i Partnerów oraz członków Kapituły.
Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości a także Agencja Rynku Rolnego. Patronat honorowy nad projektem objęli: Minister Gospodarki, Minister Spraw Zagranicznych, Minister Sportu i Turystyki, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Minister Rozwoju Regionalnego, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Narodowy Bank Polski.
W gronie licznych Partnerów znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW, a także Giełda Papierów Wartościowych, PGNiG oraz Deutsche Bank. Patronem Medialnym jest TVP Info.
Tak zacne grono instytucji wspierających Konkurs dodaje inicjatywie prestiżu i sprawia, że wyrasta on na jeden z najbardziej rozpoznawalnych i uznanych konkursów prac magisterskich w Polsce. Warto również wspomnieć, iż w tym roku na autorów najlepszych prac magisterskich dotyczących promocji Polski czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50.000 zł. Oprócz nagród finansowych organizatorzy przewidzieli również atrakcyjne staże, praktyki, a nagrodzone prace będą miały szansę na publikację.
(źródło: Fundacja „Teraz Polska”)
Antoni Kolasa
Dyrektor Biura Posła Adama Szejnfelda